ROWER ELEKTRYCZNY BARTON E-SMART 14,5 Ah
Opis
E-smart 28″ to rower elektryczny zaprojektowany z myślą o osobach szukających wygody i stylu w miejskim użytkowaniu. Dzięki niskiemu przekrokowi, wsiadanie jest wygodne i łatwe, a komfort jazdy zapewniają amortyzatory i żelowe siodełko.
Rower wyposażony jest w czytelny, kolorowy wyświetlacz LCD, który umożliwia szybki dostęp do informacji o parametrze jazdy, oraz silnik Ananda, który zapewnia dynamiczną i efektywną jazdę. Przerzutka Shimano sprawia, że zmiana biegów jest płynna i precyzyjna, a szerokie opony zwiększają komfort jazdy zarówno na szutrowych, jak i asfaltowych nawierzchniach. Żelowe siodełko dodatkowo podnosi komfort podróży, a antypoślizgowe pedały oraz zasilane z baterii oświetlenie zapewniają bezpieczeństwo w trudniejszych warunkach.
E-smart 28″ to niezawodny rower, który doskonale sprawdzi się w codziennych miejskich podróżach, oferując nie tylko wygodę i funkcjonalność, ale i nowoczesny design, który wyróżnia się w miejskim krajobrazie. To idealny wybór dla osób szukających stylowego i komfortowego środka transportu.
| Rama | 17″ |
| Koła | 28″ |
| Opona | 1,75″ z paskiem odblaskowym |
| Szprychy | Sapim 2,2mm |
| Widelec przedni | Amortyzowany (E-bike ready) |
| Hamulce | TEKTRO tarczowe-hydrauliczne |
| Przerzutki | Shimano TOURNEY 7rz. |
| Dźwignia przerzutki | Shimano TOURNEY 7rz. |
| Wolnobieg | tak |
| Łańcuch | KMC |
| Siodełko | Comfort Gel |
| Wspornik siodła | Nieamortyzowany |
| Chwyty kierownicy | Komfort |
| Mostek kierownicy | regulowany |
| Błotniki | Stalowe Solid |
| Waga | < 24kg |
| Max. obciążenie | 125kg |
| Wyświetlacz | centralny kolorowy |
| Tryby wspomagania- | 5 |
| Marka silnika | Aikema |
| Moc nominalna | 250W |
| Napięcie | 36V |
| Moment obrotowy | 45Nm |
| Mocowanie silnika | tylna piasta |
| Prędkość | 25km/h |
| Pojemność baterii | 14,5Ah (522Wh) |
| Czas ładowania | 5 – 6h |
| Żywotność | 500 – 700 cykli |
| Marka ogniw | Lishen |
| Oświetlenie przód / tył | 36V (zasilane z baterii roweru) |
* Maksymalny zasięg roweru roweru elektrycznego z wspomaganiem zależy w dużej mierze od warunków atmosferycznych, kadencji pedałowania, masy użytkownika, masy wyposażenia, stanu nawierzchni, ukształtowania terenu, ciśnienia w oponach, stanu zużycia napędu, wybranego trybu wspomagania, użytkowania roweru, przechowywania baterii w odpowiedniej temperaturze, stan czystości roweru, odpowiedniego środowiska ładowania baterii.

