ROWER ELEKTRYCZNY KROSS HEXAGON BOOST 1.0 522 29

ROWER ELEKTRYCZNY KROSS HEXAGON BOOST 1.0 522 29
ROWER ELEKTRYCZNY KROSS HEXAGON BOOST 1.0 522 29
ROWER ELEKTRYCZNY KROSS HEXAGON BOOST 1.0 522 29
ROWER ELEKTRYCZNY KROSS HEXAGON BOOST 1.0 522 29
ROWER ELEKTRYCZNY KROSS HEXAGON BOOST 1.0 522 29
0,00 zł

Kross

- +

Do koszyka


Koszt transportu wyliczamy indywidualnie, prosimy o kontakt.

Opis

KROSS HEXAGON BOOST 1.0 522 Wh

Rekreacyjne rowery MTB zawsze cieszyły się w Polsce wysokim powodzeniem. Dlatego szykując się na e-rewolucję postanowiliśmy stworzyć rower, który pokochasz od pierwszego zakręcenia korbami. KROSS Hexagon Boost 1.0 to rekreacyjny rower elektryczny, który szybko i komfortowo zabierze cię do celu twojej podróży, a także uwolni wyobraźnię podczas planowania weekendowej wycieczki. Już nigdy nie ograniczą Cię problematyczne podjazdy czy wielokilometrowe trasy. Gwarantujemy ci, że kiedy na niego wsiądziesz już nigdy nie będziesz chciał zsiąść.

Elektryczny napęd Bafang G120

Przy projektowaniu KROSS Hexagon 1.0 postawiliśmy na silnik montowany w tylnym kole. Umożliwiło nam to stworzenie roweru o klasycznym kształcie ramy, którego wspomaganie widoczne jest tylko poprzez zewnętrzną baterię zamontowaną na rurze skośnej. 

Bafang G120 to wydajny silnik w piaście tylnego koła wyposażonym w moment obrotowy wynoszący 32 Nm. Wydajna bateria o pojemności 522 Wh jest w stanie wspierać Cię na dystansie aż 115 km, a komfortowa manetka zamontowana na kierownicy pomaga na zmianę trybu pracy silnika w trakcie jazdy bez potrzeby zasiadania z roweru i bawienia się ustawieniami z poziomu aplikacji. Napęd posiada także specjalny wyświetlacz Bafang HMI DP E12 pozwalający na odczyt najważniejszych informacji związanych z jazdą. Dowiesz się z niego w jakim trybie pracuje aktualnie silnik, o stopniu naładowania baterii, czy ile kilometrów zostało pokonanych w trakcie podróży. To, rzecz jasna, nie wszystkie dane jakie możesz z niego wyczytać.

Klasyczny napęd w nowoczesnym rowerze

KROSS Hexagon Boost 1.0 posiada także klasyczny napęd rowerowy, na który składają się komponenty Shimano. Charakteryzują się one wysoką jakością wykonania oraz odpornością na eksploatację, co jest niezwykle istotne w przypadku rowerów elektrycznych, które muszą wytrzymywać większe przeciążenia niż w przypadku tradycyjnych rowerów. Dzięki odpowiedniemu doborowi przedniej oraz tylnej przerzutki udało się nam uzyskać 24 przełożenia, które pomogą Ci odnaleźć się w każdych warunkach.

Na wyposażeniu KROSS Hexagon Boost 1.0 znajduje się także amortyzowany widelec SR Suntour XCT30 HLO o skoku 100 mm. Opony zamontowane na 29 calowych kołach to Mitas Ocelot o szerokości 2,1 cala. Rower posiada także hydrauliczne hamulce tarczowe pomagające w pełnej kontroli, niezależnie od terenu.

Dbałość o wykonanie ramy

Rama KROSS Hexagon Boost 1.0 została wykonana z aluminium performanceStop Aluminium Performance 6061 to wysoka sztywność i odporność na złamania, a zarazem lekkość typową dla aluminium.. Jest to specjalny stop, dzięki któremu rower jest sztywny oraz bardzo wytrzymały. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Ponadto rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego odporność na uszkodzenia mechaniczne.


Uwaga: W przypadku korzystaniu z licznika bezprzewodowego zamontowanego na rowerze elektrycznym, mogą występować zakłócenia pracy wybranych funkcji licznika przy pracy elementów elektrycznych roweru. Do roweru elektrycznego sugerujemy zakup licznika przewodowego.

 

Materiał Ramy ALUMINIUM LITE
WIDELEC SR SUNTOUR XCT30 HLO
Skok widelca 100mm
TYLNY AMORTYZATOR BRAK
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA BRAK
PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO TOURNEY TY700
PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO ACERA M360
MANETKI SHIMANO EF505
KORBA SHIMANO TY301
KORONKI 42T-34T-24T/175MM
KASETA SHIMANO TURNEY HG200
ZAKRES KASETY 12-32T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ 3x8
SUPORT BAFANG
ŁAŃCUCH YBN S8
PIASTA PRZÓD GL-B43F-DS
PIASTA TYŁ BAFANG G120.250.DC
OBRĘCZE KROSS ALUMINIUM 622X19
OPONY WANDA P1255 29X1,95
HAMULEC PRZÓD SHIMANO MT200
HAMULEC TYŁ SHIMANO MT200
DŹWIGNIE HAMULCA SHIMANO ALTUS ST-EF505
TARCZE HAMULCOWE DISC (160)
KIEROWNICA ALUMINIUM 680 MM 31.8
WSPORNIK KIEROWNICY ALUMINIUM 31,8, 7° (S - 75mm, M - 90mm, L - 105mm)
SIODŁO YIBOTONG YBT-K610F046
WSPORNIK SIODŁA ALUMINIUM 27,2x300
STERY FP-H816 O1-1/8"
CHWYTY KROSS SCALE
PEDAŁY FP-917N
System e-bike  
SILNIK BAFANG G120.250.DC
Umiejscowienie silnika Tylne koło
Moc silnika 250 W
Moment obrotowy silnika 32 Nm
BATERIA PHYLION SF-06S 14,5AH/522WH
Umiejscowienie baterii Zewnętrzne
Napięcie znamionowe 36 V
Czas ładowania do 100% (h) ok. 7
Zasięg [km] do 70
Zamek baterii Tak
Tryby wspomagania 0-4
Walk-Assist Tak
Wejście USB Tak
WYŚWIETLACZ BAFANG HMI DP E12.CANBUS
Licznik rowerowy Nie
Spełniania normy UE dotyczącą rowerów  
elektrycznych EN15194/EPAC/ISO4210-2 Tak
Maksymalna prędkość wspomagania 25 km/h

*ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ZMIAN SPECYFIKACJI ORAZ CEN W DOWOLNYM MOMENCIE 

*ZDJĘCIA MAJĄ CHARAKTER POGLĄDOWY

Wstecz

Polecane